Update

Sitter hemma hos en viss Angelica som vanligt, vi har precis hämtat ut våra Kent biljetter. Vad lyriska vi var kan jag lova. Jag ser så fram emot hela tripen till Stockholm, shoppingen, festerna, vännerna och självklart konserten.

Det känns inte som om jag har något att blogga om egentligen, Jag har gått vidare gaska så mycket med mitt liv, inget jobb fortfarande dock, och ingen kille heller för den delen. Men i sinnet så har jag traskat vidare, jag funderar på att söka jobb på IKEA för att komma bort härifrån. Och kille...ja det finns ju en väldigt bra kandidat i gbg. En som faktist tänker på en och en som faktist hör av sig, och en som tilloch med drömmer om en.

I Fredags drog vi till Stadts oktoberfest. Jag har aldrig sett något dystrare, tältet var ju typ helt tomt! Bara gamla gubbar som satt och sura. Men kul blev kvällen ändå. Sen i Lördags var vi på Stures, där stötte man på Simon och Co. Och nej! Det blev ingen efterfest, för usch nej! Men det var otroligt rolig helg, man lyckades bli lite fuller ändå trots att jag inte skulle det. A just det ja...det var ju helgen jag blev pissed off på Markus L OCH på Marcus S. Men är nog allt mer surare på Marcus S. Finns det nån mer att vara surare över tro?

Hepp nu ska jag ta och slagga tror jag..angelica har somnat på soffan här

Kom ihåg. Bara två dagar kvar att anmäla sig

Kommentarer
Postat av: Ms. Behavin'

hehe ahh visst var d patetiskt med d tomma öltältet! Tur att vi hade scyssta outfits asså:P Fixa din dator så du kan blogga ordentligt också!! :)

2007-10-04 @ 19:36:55
URL: http://ingengrodasomblirminprins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se