Bonnatösen till storstan

Daniel tyckte att jag borde skriva i bloggen om hur bonnatösen från Lidköping tar sig ut till storstaden. Trots att det inte är nåt stort för mig att flytta till Göteborg då jag ändå har bott i Stockholm liksom. Men eftersom jag nu tar mitt pick och pack och flyttar helt själv så är det ändå HUGE!

image748

Utsikt från Guldheden, mitt rum ska tydligen ha havsutsikt, hoppas väl på att jag får rummet då :D

Så jag antar att bloggandet börjar nu. På måndag ska jag börja min utbildning på Driftcentralen. Det känns väldigt nervöst då jag har massor att lära mig om varorna vi ska sälja. Men jag antar att alla känner så i början. Jag ska banne mig bli den bästa säljaren någonsin ;D Så otroligt kul att det äntligen händer lite saker i livet. Kanske är detta en bra start, eller så skiter det sig och jag får flytta hem igen, men jag är inte den som ger upp i första hand. Det är nu man ska växa upp, ta hand om en själv. Försöka att överleva och absolut inte slösa pengarna och kanske knyta kontakter. Jag måste nu skapa en bra kundkrets där de kan känna att de litar på mig fullt ut och känna att de vill köpa varorna jag erbjuder. Det känns som om jag har ett stort ansvar. Jag måste se till så att jag säljer bra, får en hög vinst och på så sätt en bra lön.

På måndag och tisdag är det utbildning alltså från 10-16 sen på onsdag och torsdag jobbar jag från 8-18 och på fredag 8-15. Jag har lite udda arbetstider men det är bara för att kunna sluta tidigare på fredagar. Ni ska se gänget som jobbar där, det är ett ungt och fräscht företag. Alla är unga och otroligt snygga :P Jag tror jag kommer att trivas riktigt bra. Ett stort plus att Mikael jobbar i närheten så vi kan ses efter jobbet :D


Kommentarer
Postat av: Ms. Behavin'

Faan va skojj, grattis gumman! Ta hand om dig där borta i storstan o håll oss lidköpingsbor uppdaterade:P

2007-10-14 @ 10:42:55
Postat av: alexandra

Va inne o kikade på din blogg och såg att du fått jobb i gbg och ska flytta dit nu! Då får man säga: Lycka till och hoppas att det är en början på en stor karriär ^^ - skönt o flytta ifrån lidköping kan jag tänka mig? ;)

2007-10-15 @ 15:16:07
URL: http://nalindra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se