Söndags morgon...yaawn

Så var det söndag igen då...händer inte så mycket idag tror jag...Erika ska komma förbi innan hon ska till sin Farmor som typ bor bakom oss. Efter det tänkte jag dra vidare till Angelica, vi tänkte baka idag. Hehe..jag vill ha äppelpaj, men hon vill ha äppelpaj, muffins OCH köttfärspaj....men jag typ spyr av köttfärspaj. Min grönsaks och skinkpaj, det är nåt heligt det. Hm...kanske nåt man borde göra til Lunch till på Tisdag. Fast jag har ingen pajform i gbg....jobbig läge. Daniel..om du läser detta och vill ha lunch igen så får du jätte gärna fixa en pajform åt mig ^^ (A)

Messade idag med M:s lillebror...jag satte i mitt Parlino kort igen, för att jag nu ska kunna ringa lite billigare till alla med Tele2Comviq, men räkning på 1085 är inte så uppskattad. Och plöstligt fick jag ett mess av han. Så vi messa lite där. Alltid trevligt.

JUST DET JA! Daniel...vad i HELVETE! Jag försökte liksom sova ganska tidigt igår kväll eftersom jag är skadad och inte kan göra så jäkla mycket. Vem fan ringer då vid 00.00 och utger sig för att vara Dansk. Jag vet inte huuur många gånger folk har ringt till mig mitt i natten och utgett sig för att vara hittan och dittan. Men jag har playat dom alla och vet redan vilka det är. Haha jokes on them! I alla fall...haha..."Dansken" som bröt på jävligt mycket svenska. Ack o ve! Och sen när jag vill snacka med Daniel så lägger han på.....WHAT?

'

Slänger in en bra låt bara för det.

image777

Jag längtar så tills jag får ett eget ställe. Om ett år kan jag faktist ha ett väldigt bra betalt fastjobb och då jävlar ska jag skaffa mig allt jag vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se