RUBRIK

Jag kom tänka på en sak igår..det var lite skrämmande likt hur jag en gång i tiden var.
En tjej och en kille sitter och väntar på bussen...ser det ut som i alla fall...sen ser jag hur hon gråter och vägrar något. Kille håller på att göra slut med henne där på plats! SÅ jäkla fult! Sen så ringder han en kompis som kommer, och de två går och lämnar henne ensam gråtandes. Jag känner igen det så väl, för jag har varit med om exakt samma sak.

Har precis kommit hem från jobbet. Jag är helt slut i fötterna men är glad att dagen inte vad så lång idag. Idag har jag fått stå vid den där jävla vackummaskinen hela dagen..förutom då jag får mala kött då. Vilket faktist är ganska kul, släng ner köttbitar och få ut köttfärs...och vad du än gör! Stoppa INTE ner handen. Fick paketera 400 korvar idag..för mig såg det mer ut som svarta dildos...hehe. Men en sån liten sak som att bussen är försenad i fem min, kan verkligen förstöra mig dag. Jag var surare än ättika idag av nån anledning....jag skyller på PMS


Kommentarer
Postat av: Ida

Lilla gumman, va jobbar du me?!

2007-11-14 @ 22:02:46
Postat av: Ezgi

Är det den ida jag tror det är :D haha..
Jag jobbar i en fabrik nu igen :( är typ slaktare nästan..kul va..not!

2007-11-15 @ 04:37:26
URL: http://svartanka.blogg.se
Postat av: ida

men lillla dy, klart de är ja!!, nu får du ta och lega ner, men bättre än inget!

2007-11-15 @ 20:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se