På 1408

Var på bio igår och såg filmen 1408 som ska vara filmen på Stephen Kings bok. Umgicks med Daniel och hans kusin Mikael och sen kom vi på att vi borde gå på bio. Så det blev den...och haha...fan den var lite rolig, det är ju ändå en Skräckis. Varje gång jag blev rädd kröp jag nästan upp i Daniels knä ^^ haha..jag pallar inte skräckisar. Ger väl filmen....tre av fem...kunde varit bättre...och tur att man slapp se blodiga scener...

Efter det blev det som vanligt race genom stan, till hans jobb för att fixa en sak och sen hem igen. Det var min kväll det...Nu ska jag snart iväg till Stan för att fixa naglarna. Har precis duschat och luktar otroligt gott om jag får säga det själv. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se