Min dag so far

Idag var en trevlig dag, visst jag mådde inte så bra så jag stannade hemma. Men det handlade mer om att vila ut själen och händerna faktist. Jag har mått lite illa på sistonde och hoppas att det inte är nån magsjuka bara. I alla fall, jag började dagen med att leta upp en vintage butik jag hört lite om, tänkte se efter om dom hade inne nån Mulberry eller LV väska. Men hon hade ingen : ( så fick jag för mig att jag skulle hälsa på Sanna på jobbet. Så jag tog vagnen till Frihamnnen.

   

Idag hade jag på mig min fina tee från Myrorna, jag bara älskar den, den är minst 10 år gammal och från Kappahl från början. Knappt använd då den är i jätte fint skick.

image789

Imorgon så blir det i alla fall förfest för min del. Sandra, Sannas goa vän har bjudit dit mig, saken är att jag vill med till Park sen men har inte råd alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se