Jag har en plan

Idag ska jag skriva ut så många CV:n jag orkar och dra ut på stan och nästan tvinga dom till att ta emot dom...nja inte fullt så elakt kanske. Men jag ska i alla fall försöka lämna endel CV.n

Vaknade vid sju idag och har jätte svårt att sova. Fick ett medelande inatt av Angelica som faktist fick mig att tappa orden så att säga. Jag tyckte det var riktigt dumt gjort! Men men...gjort är gjort.
Det är så kul att kika ut vid mitt fönster vid den här tiden, man ser alltid nya grannar. Kanske att man skulle ta och bli vän med nån här omkring.

Kikade in på Ipods hemsida och hittade den här godingen som jag allt vill ha. image767
Dock har jag inte 3795 kronor för att införskaffa den. Någonting jag tycker är oerhört viktigt att ha är en bra musikspelare. Jag går omkring och lyssnar på musik...typ..kanske 60% av mitt liv. Nog fan ska det vara kvalitet då.

Hörrni det är ju Gustav Adolfs Dagen idag...är jag den enda som inte tänker käka nån jäkla bakelse för de är fan äckliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se