I landsproblem

Jag blir så jävla galen, hur svårt ska det vara att hitta den perfekta klänningen.
Jag vet exakt hur jag vill att den ska se ut, som den där klänningen Ciara har när hon ålar sig emot tegelväggen i den nya låten med 50cent.....Den ska sitta på mig som om det vore mitt andra skin, tajt som satan och kort men inte för vulgär...och helst svart. Jag måste ju kunna dansa i den!

Typ som den här då....men utan de fula tjocka banden.
image775

Sen måste jag ju säga att den Ciara har på omslaget är något väldigt...sexigt och om jag någonsin känner för att piska upp någon så lär jag klä mig såhär...nåt för nästa Halloween kanske. Fattas bara en piska och svarta lårhöga stövlar

image776

Nån som sett nån fin svart tajt fodrallklänning...och inte HM då tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se