HUR KUNDE JAG...

..hur fan kunde jag missa det!? Jag har väntat i år och dar på att de ska ha en konsert så har dom det....IGÅR...suck...jag missade sahara hotnights igår på Trädgård'n. Åhhhhh fasen vad sur jag är idag...det paja hela morgonen!
 
Idag åker i alla fall julpyntet upp...jag har längtat :D
Och senare ska jag in till stan för att fixa vin till ikväll, . Vi ska i allfall till Lisebergsjulgrejs med Kristian och hans kompis Jonas. Hoppas hoppas hoppas han är het! Sedan ska vi in till värmen och kika på en film tänkte vi.

Imorgon går tåget tidigt till Stockholm och jag har längtat nåt så in i norden. Vi ska sova över hos Täby och åker väl hem på tisdagen igen. Sen är det bara jobb som väntar. Lyckades på tre dagar denna veckan att jobba ihop 40 timmar. Jag gjorde en veckas jobb på tre dagar. Marshalla!




Kan inte slut tänka på M när jag hör den här låten, den är gamal men säger precis det han sa till mig då jag blev behandlad som skit!

Kommentarer
Postat av: Anna

Den var inte dum den idén. Ska nog köpa ett förkläde åt karln så kan jag dregla hockeyrumpa medans han gör nytta ;)

2007-11-17 @ 12:30:54
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se