Hinner inte helt enkelt

Jobbade igår från 5-18...jag var alltså på jobbet i 13 timmar!!!! Var hemma sju, duschade, laga mat och sen ner i säng vid 20.
Idag höll jag på att försova mig, vaknade 04.13 då jag missat sätta larmet. Jag är helt död och vill ha det starkaste kaffe som finns. Ska tydligen inte vara lika tufft idag. Och jag ska få lära migh att stoppa korv ;D och vet ni....jag trodde att jag skulle må i allafall liiiite dåligt av att se grisarna och hjortarna..men hepp..inget alls. Det är mat helt enkelt!

Bara jag slipper vacmaskinen så är jag glad...jävla åbräke! Sa jag att mina fingrar svullna upp till korvstorlek?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se