Gårdagen ;D

Vad CHOCKAD jag blev igår. Jag visste inte att min blogg var så popis i Lidköping liksom, hur hittar folk den?

Igår...alltså..igår...jag kommer aldrig glömma igår
. Det bäste som finns är när man sitter med tjejerna, snackar om silikonbröst och hittan o dittan och dricker vin och sen bestämmer sig för att dra ut och dansa. Det bästa är när man drukit en hel flaska vin själv och inser att man inte är full, utan bara lite lätt berusad. Som Sandra sa - Vi börjar bli för gamla nu.

Så vi satt hos Erika, fick träffa Leo och Valentina som växer så fort! Drack och prata massa skit som vanlig :D
Så drar vi hem till Angelica, och X hör av sig. What? Varför hör du av dig efter alla dessa år liksom? Vad vill du mig...eller ja..dum fråga. Så vi sitter där allihop, jätte chockade och helt stumma! Jag mår lite illa av tanken faktist. Sen så äntligen drar vi ut och det första vi gör efter att ha snackat skånska med garderobs gubben av nån anledning..angelica fick nån stroke eller nåt där. Så drar vi in på dansgolvet. Och Erika gumman som känner mig så väl VET att jag inte tänker stå på dansgolvet och trängas. Vi intar scenen och för resten av kvällen är den bara vår! Moahahaha...
Jag har aldrig haft så jävla kul som jag hade, jag har aldrig dansat så mycket som förr..beror mest på spanjoren som shaka as som fan. Samban kom fram där ett tag och salsan med. Vid halv två orkar vi inte mer och tar en taxi hem. Idag får jag sota för dansen och kan knappt gå.

Hehe...skicka ett fyllemess inatt..men jag menade det jag skrev.


image774

Sötisen Valentina :D

Kommentarer
Postat av: johanna

kolla gärna in min blogg och komentera

2007-11-10 @ 18:00:05
URL: http://joh4nna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se