Det funka!

Min plan fungerade utmärkt..jag printa ut massor av CV:n och gick runt imorse vid tio tiden runt hela stan. Nu väntar jag på att bland annat Monki och Bik Bok ska höra av sig...grymt. Har varit en väldigt tröttsamdag. Springa runt på stan är inte det lättaste. Vid tolv drog jag hem för att fixa lunch då Daniel hör av sig och vill ha en matlåda till Lunchen imorn! Så det vara bara att springa till Konsum för att införskaffa Nudlar och den dyraste kyklingfilen jag någonsin skådat! Efter det vid typ halv tre drog jag åter igen in till stan för att träffa detta miffot Tobbe! Hehe...tog en Kaffe inne på 7eleven och sen kikade jag runt lite i en second hand butik. Jag hittade ett par urläckra vintage stövlar jag vill ha! Men inte värda 450 kronor någonstans...får väl se om de är kvar om en månad.

image768

Tobbepolarn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se