Behöver hjälp...

Är det nån där ute som får Alfa kassa...och funkar det bra för er?

Kanske är något jag borde få...


Vaknade för en liten stund sen efter att ha däckat på sängen, har varit en hård dag idag. Efter att ha träffat Tobbe och pratat lite snabbt om vardagen så bagav jag mig bort till stan. Efter att ha kikat lite kom jag på att jag måste ju fan handla mat...så på 4ans spårvagn till Möndal för att komma till Willys. Handlade tre tunga kassar mat som det bara var att bära hemåt....fy fan vad mina händer nu inte mår bra. Nu sitter jag här och funderar över vad jag ska hitta på för något...jag vet vad jag vill, men man vill ju inte vara tjatig.

Hepp säger väl Godnatt för idag då.

image766

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se