Uppdatering

Har varit lite dåligt med upptadering, har haft lite väl mycket att göra nu på sistonde. Man är väl en student :D

Måndags: I måndags hade vi ju vår karneval, paken, nattfotbollen och bellaman frukosten som jag la ut bilder på
Tisdags: Var ju ledig då och bestämmde mig för att ta det lugnt, men då ringer Ida med iden att vi åker till Alex sommarstuga och grillar, dricker och spelar. Så off we go..

image399

image400

Onsdagen: Då var det ölbrännbollen som gällde och vi startade det hela med en förfest hos mig, hade bjudit några men även andra kom.

image401

Torsdags: Detta var dagen då lugnet inkom, jag skulle inte göra ett skit...och det gjorde jag väl inte heller...jo jag grillade hemma hos Alex med Ida och alex...god mat alltid ett plus.

Fredags: Emil fyllde 20, och det var nu det var dags för kidnappning, så vi kidnappade honom, klädde ut honom i klänning och drog hem honom till Alex där vi andra satt och väntade på honom för en överrasknings fest...stackarn var för full för att komma in på stadt sen, så jag gick in där med Stina, Malin och "vad hon nu hette" haha

image404

Lördags: Älvaslaget hela dagen, helt röd om axlarna och näsan, det gör ont, men det var värt att få se killarna utklädda till tjejer, och Tony o co i kiltar...kvällen spenderades hemma hos Simon där vi grillade och drack...

image402

image403

Söndag: Jag är sjukare än sjuk och sitter hemma med feber...tänker inte göra någonting tills det är dags att börja städa för studenten. Can you blame me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se