Titta vad jag hitta..

"
Jag kikade in på Lunarstorm som man inte varit inne på åratal...hittade då att jag skickat detta till Mr. Otrogen him self...om jag bara kunde beskriva hur mycket jag ångrar det idag...hur mycket jag ångrar att jag lärde känna honom....jag vill inte veta vem han är nu längre...kan inte någon typ hypnotisera mig och radera minnet..snälla....

"Vet inte hur jag ska börja skriva...vet inte ens VAD jag ska skriva. Egentligen vill jag bara typ ta ut mitt hjärta och blotta det. Det känns så himla hemskt att åka ifrån dig. Det känns som om jag förstör mellan oss om jag åker. Som att det kanske hade varit bättre om jag stannat. Men å andra sidan vet jag om att det är bra att jag åker...både för dig och mig. För min del eftersom jag måste fundera lite över mitt liv...jag har stora beslut att ta. Som, ska jag bo kvar hemma eller flytta ut, vad jag vill göra efter gymnasiet m.m. För din del, du måste tänka efter osv. Men om det nu skulle vara så att det blir du och jag efter sommaren. Att det är så att du verkligen väntar på MIG och struntar i Marie. Då vet jag att du lär vara den enda människan jag verkligen vill vara med. Jag vet att vi inte har känt varandra länge, och jag tycker det är otroligt hur jag kan känna så starkt för dig efter så kort tid. För det gör jag verkligen, det är nästan så att jag vill säga ?jag älskar dig!? varje gång du ger mig en kram. Men vill inte ta ut nåt i förskott..så jag säger så här. Jag känner väldigt starkt för dig. Jag tycker om dig så himla mycket, nästan så att jag skulle kunna säga att jag älskar dig. Men jag vill vara 100% säker innan jag säger något så stort. Jag får väl säga som dig ?det löser sig? fast när jag egentligen skulle vilja ha svar nu. Sånt känns hemskt. Jag har alltid varit en person som fått som jag vill. Men nu kan jag inte få ett enkelt svar. Ifs så är det ju inte enkelt heller....inte för dig. Tänk efter nu i sommar, är det verkligen henne du vill vara med. Tänk på att det lär vara henne du då lever hela livet med. Eller vill du chansa med mig. Jag har inte mycket att erbjude, massor av kärlek och hela mitt hjärta...det är typ det enda. Men jag kan bara hoppas. Nu ska jag snart gå och lägga mig. Imorgon, när jag sitter på flyget eller på flygplatsen vet jag att jag kommer tänka på dig. Och jag hoppas att du gör det samma....att du tänker på mig. Att du inte glömmer mig. Och att jag på nåt sätt kunnar lämna ett litet av tryck i ditt hjärta. För du kommer alltid ha en plats i min. Där finns nu ?marcus? inristat. Jag vill att du har en skön sommar, med mycket bad och fester....inte brudar : p och att du inte sitter och tänker för mycket på alla problem. För det lär fixa sig på når sätt. / DIn förevigt (om du bara vill) Elif Ezgi"

Sen hitta jag detta...minns att jag mådde så dåligt vid den tiden när jag var i turkiet...ville ha honom hos mig då..

"Sitter har i ett rökigt cafe...hade sa trakigt hemma, och madde verkigen inte bra. Just nu ar alla emot mig, men jag ar typ van. Det hander inte sa mycket annat an brak just nu. Far ju inte sola och bada pa ett tag. Saknar dig som fan göra jag allt. Tanker pa allt vi kan göra nar jag kommer hem sen, trakigt att du jobbar da bara.
Men nu ar det i alla fall inte sa lang tid kvar....typ lite mindre an en manad..det lar ga fort nu..i alla fall för mig. Kommer ha lite saker att göra och nagra personer att halsa pa. men det klart att jag tanker pa dig varje dag....och speciellt dom dagarna du inte hör av dig. Puss pa dig alskling!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se