Stadsrundan

Vi samlades kl kvart över 21 vid läckögrillen, vi skulle ha vår avfärd då men blev lite försenade.

Vi startade hemma hos Lotta, som hade ett jätte fint hem, älskar sån stil...som vi kallade "IKEA stil" :D
Sedan var det hem till Anja, där Sandra, Ida och Alex var yey....hade jätte kul när vi fick våra vattenpistoler fyllda med ren sprit, ett spritkrig utbröt! :D

Sedan var det vidare Paj hos Sofie, glass hos Elin, massor av mat hos Admir och Damir, Våfflor hos Hanna, m.m

Hemma hos Tony hade jag lätt kunnat stanna hela natten. Det var som en enda syriansk fest, trummor och arabisk musik...hade jätte kul.
När vi var hemma hos Bratt tog han fram gitarren och böjade spela massa sköna låtar, medans vi andra sjöng med...hade ingen aning om att han kunde göra det!

Hemma hos mig var alla på väg att somna, värme och lite mer fast föda gick ner....jag stannade kvar hemma och orkade inte mer...det var underbart att somna i sin varma säng

Somnade med en underbar känsla....och minnen för livet !


Och du somna' den natten så vaken och drömde om allt
som vi kunnat göra
O om någon som vill ge dig värme när allting känns kallt,
o om nån att beröra
Och jag kunde ha gjort vad som helst för att höra den tanken
men själv låg jag tyst i min säng och så frälst av den farliga branten -
jag liksom föll över kanten

Så kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt
graderna sjunker så fort överallt och det hjärta som skulle
bli ditt på nåt vis det fryser nu sakta till is

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se