Lista



Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 
Nja, vi pratade på Msn häromdan, han var på trancekryssning nyss så då pratade vi lite :D
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
AD -droppar
Vad åt du senast?
Grillad kykling med potatis sallad
Har du fått någon komplimang idag?
Japp, "gud vad brun du är"
Har du varit med i en rättegång?
Japp säger inte vems..XD
Är du polare med grannarna?
Nja, gubben vill väl vara det, så som han kollar när jag solar
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska och Turkiska
Vilka länder har du bott i?
Turkiet
Senaste piercingen?
I naveln
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Hm ...måste varit i Tisdags då vi åkte til Alex sommarstuga
Gay?
Nopp
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Japp, första gången på Bohus Malmön
Har du något husdjur?
En kissekatt och en fisk....det andra dog nyss....tror katten tog en tugga på den, för plöstligt var stjärten borta
Har du täckt någons hus med toapapper?
Hahahha gills buskar? En halloween med Erika för många år sedan
Har du varit på stranden?
Klart
Minns du dina/din musiklärares namn? 
Hm...nopp
Hur bra är din syn?
SKit kass....håller på att bli blind på ena ögat
Har du varit på ett party?
Japp, senast förra veckan
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
No f*****g way
Har du varit utomlands?
Japp
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har bara varit på mina mostrars då..ja deras
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
LÄTT, fast jag har redan varit i slagsmål på skolan
Var är dina syskon just nu?
Syrran solar ute, och brodern är inte hemma än...minsta syrran tittar på TV
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Jag och Elin i min klass åkte till Outletbutiken i Jackopsberg...dont ask why?
Vem ringde dig senast?
Mikael
Vilken tid gick du upp imorse? 
10
Vad ska du göra i helgen?
Vara med i älvaslaget och ta hand om mamma
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"kom hit nu, jag står inte ut längre att vara utan dig" ♥
När var du riktigt sjuk senast?
Typ för en månad sen
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Hon den där röd håriga idioten i Idol jurryn på t-banan till mariatorget.....gills det?
Vad finns i din bakficka?
Sitter i bikini nu så jag har ingen
Har du färglinser?
Nej
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Jag kom precis hem då
Vad är det första du gör på morgonen?
Sätter mig vid datorn
Vad ska du göra efter det här?
Sola lite till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se