Shopping i gbg

Så då var jag hemma igen från götet.....eller ja jag kom hem igår kväll. Gick väl bra men trodde att det skulle gå bättre, det regnade bara lite grann, men efter att ha varit inne på NK och kikat runt och hittat tre saker så åt vi och åkte hem, vi shoppade bara inne på NK alltså.. träffade aldrig tobbe...det blev ett litet missförstånd :D

Har inte tagit bilder på det jag köpt än förutom skorna.

image461

Dessa skor är så förbannat snygga, bilden gör dom ingen rättvisa. 10 cm höga och en riktigt smal klack. Skinet är äkta och så vackert!

Hittade även en GANT pike och en svart siden klänning..har fortfarande massa pengar över som jag tänkte slösa här i stan :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se