Gårdagens och dagens

Ni glömmer väl inte bort Live earth konserterna som visas på SVT i 22 timmar. Det var i alla fall vad jag hörde på radion på jobbet. Själv ska jag till gbg nu så jag hinner inte kika så mycket på det. Har varit många val och kval idag. Hur ska man ha håret..tänk om det regna då blir det ju lockigt osv, vilka byxor, skor osv..jobbigt värre. Vädret ser ju inte ut att vara på topp. Men jag är glad, jag ska få träffa Tobbe :D "sköldpaddan" skickade ett mess kl typ halv sex på morgonen att han skulle lägga sig...göttans för han. Jag låg ju redan och sov  

Utgången igår var väl så där....så många människor man stör sig på som var där, typ ex och ex bröder osv. Men jag blev inte så full att jag intog strippstången denna gången :D jag som har skills. ;) Det blev fjortis stället Gabriels i typ 2 min eftersom Sandra skulle träffa Jörgen, men jag kände bara "WTF gör jag här och drog hem" Men jag slapp visa leg,,,tog fram den och snubben sa nää det är lungt. :S då förstår man att fjortisar kommer in.

ANGELICA ring mig nån gång, mycket att snacka om :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se