Friday night is the night

Mådde inte så bra när jag vaknade idag, så jag sjukanmälde mig, för första gången på hela sommaren kände jag att jag var värd det. Jag har slitit som ett djur på det där jobbet, och folk klagar ändå när de bara jobbar 3-4 dagar om veckan. Igår fick jag jobba i 13 grader i 9 timmar..."YEY" mina fötter och händer svullnade upp pga av min reumatism och jag visste att jag skulle bli sjuk...

I alla fall...idag är det lite fest på g. Har bjudit över massa folk för lite förfest, har räcknat ut att det blir en hel del, men vi får väl se vilka som dyker upp. Nu ska jag iväg med Ida för att inhandla förtäring för ikväll :D
ofattbart att jag åker om ca 4 veckor. Jag kikade runt på väskor och insåg att jag ska ha den här....

image475

Kommentarer
Postat av: ESCADIA , Rebecca

den resväskan har jag, fast rosa :)

2007-07-25 @ 23:16:36
URL: http://ESCADIA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se