Dagens GÖTTA

image481
Oj oj oj vad mätt jag är...kom hem för en liten stund sedan..vi fick sluta tidigare idag ..yey. Idag har jag förtärt det ena och det andra. Kjell gjorde Chicken cordon blue som jag hade med mig..och sen köpte jag en godsipåse och cola...kaffet var nödvändighet för att hålla mig vaken.

Måste säga att det var en kul dag på jobbet...jag och Frick systranrna sjöng med nästa ALLA låtar på Radion och till de bästa shaka vi loss lite till..tanterna såg som galna ut på oss ...haha men det räddade vår fredag :D

Nu ska jag duscha...och sen ringa runt för att se om det blir utgång

Kommentarer
Postat av: Anonym

spana gärna in min nya blogg och lämna en kommentar!

2007-07-28 @ 17:43:11
URL: http://maddelue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se