Update

Jag kanske borde uppdatera lite, med tanke på att det har varit helg och jag lovade att det var på helgerna som jag verkligen lever.

I Fredags åkte jag hem till Daniel för att laga mat och bara vara allmänt social. Så det blev tacos och jag lovar att jag åt den här gången. Det slutade med att vi började supa och drog oss senare till stan, full som en fjortis må jag lova. Jag fick hålla i Daniel så att jag inte ramlade. Herregud, har man verkligen betett sig så förr? Träffade Sanna lite snabbt utan för Parkan och hon fick trösta mig och torka tårar.
Eftersom det var poker kväll med gubbarna här så slaggade jag hos Daniel.
Lördags så vaknade vi och åkte iväg till hans jobb. Var endel att leverera o fixa. Sen vad jag väl hemma vid 1 och försökte få i mig mat. Men fy fan vad bakis man var. Vill inte må så igen! Fick äntligen vid 19 i mig lite mackor. Och vid 21?? så var det film dags. Somnade rätt så gött vid 23.
Söndag: Har idag varit duktig och tvättat och städat och lagat mat. Hann till och med gå på en dejt med G. Han verkade trevlig men inget mer med det. En fika vid vasa typ.

Snart kommer väl Daniel förbi för att hämta sin lunch och då kan jag äntligen slagga.
Jag känner mig jävligt pissed off på en människa som anser att det är dåligt att jobba 5 dagar i veckan för att få en medioker lön. F U!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se