God söndag

Vaknade för en timma sedan med ett ryck. Idag händer det fasen grejer. Först tänkte jag ta mig en runda på stan för att leta julklappar.

Jag vet vad jag ska köpa till Daniel och det är sååå perfekt. Fast han kanske får två saker..får se. Sedan vet jag vad jag ska köpa till mamma med. Men resten...no idea! Efter åt tänkte jag ta vagnen till Kortedala. Jag var och kikade på en lägenhet där igår och jag skrev upp att jag var intresserad. Dock vet jag inte riktigt vad jag vill. Jag har ju världens chans nu. Hyran är lite hög och kan till våren bli 2% högre :S
SÅ jag ska i alla fall dit och kolla in området för att kunna bestämma mig bättre.
Är lite trött dock då en viss Daniel ringde mig halv fyra imorse och ville bara ringa och störa ifall jag nu skulle flytta hem på fredag. Haha..jag tyckte det var gulligt gjort. Kommer sakna han massor. Men om jag bor kvar så måste jag skaffa honom en HÖRAPPARAT!!! :D

Jag var ute i fredags förresten, jag hade otroligt kul på "Gayklubben" Gossip. Vi var ett gäng glada killar och Fredrik från Götene så klart. Och vi hade urkul verkligen. Dom får mig verkligen till att inte vilja flytta hem igen.

image791

Och ja, jag var den enda straighta i gänget, men tydligen trodde alla att jag och Sanna hade nåt på g. Haha...ja vi myste ju lite ihop. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se