Rapporten

Här kommer rapporten som Kinah ville ha :P

Jag har ju velat ha en tatuering sen jag fyllde 18, jag har önskat mig en med sen dess. Men igår kände jag...hepp nu drar jag dit och snackar med honom, och det känndes så jäkla bra så vi bokade en tid igår på kvällen. På vägen dit fattar jag inte riktigt vad jag håller på med...det är ju ändå något som ska vara kvar för resten av livet...ringer Daniel för att lugna ner mig lite..eftersom syrran inte kunde det " Det kommer säkert göra skiiiiiit ont" höll hon på...mm tack för att du påminner mig.

Kommer in och känner, DO IT! Nu eller aldrig, så jag sätter mig i stolen, han tar fram ....nålen?...och kör igång. Först en kittlande känsla, sen ner mot venusberget...ah....här börjar jag fnissa för det känns rätt skönt...men han sparar det värsta till sist. Det är när han kommer åt bäckenbenet som jag börjar få typ riktigt jävla handsvett! Jag förstår att det gör ont säger han, detta är en av de värsta områdena. Så stjärnan som satt mer åt ljömsken tog vi bort, finns inte en chans att jag hade pallat den. 20-30 min senare är jag klar, skit nöjd och längtar redan till nästa stjärna...för jag är inte klar än. Sen blir det en text i nacken, kanske en pinuppa i oldschool på vaden, en scorpio på handleden....aaaa, vå får se helt enkelt. Än ska jag ju inte kola. Jag får vara så jävla nöjd med att jag inte skrek, grät eller svimmade...för egentligen, gör det mycket mindre ondare än vad man tror att det ska göra. Det känns lite som om nån bränner en med en ciggare...var redo för det.

image627

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha som å bli bränd med en cigg:P de kan tom jag klara av! Tack för fin rapport å grattis till en riktigt grym tatuering! Spana in www.tattoojoy.com och www.bmezine.com , där e ja i full färd att leta efter en egen=) Püss

2007-08-28 @ 15:16:24
Postat av: Ezgi

Haha ja vänta bara tills du kommer åt benet. Då känns det precis som om nån borrar i det, vibbrerar i hela bentet typ. Läääbbigt! :D

2007-08-28 @ 18:02:03
URL: http://svartanka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se