Morgonens

Ännu en tidig morgon då jag är vaken..

Idag har jag endel att göra...måste ringa till SJ för att kolla upp Sandras och Carros biljett...själv har man ju fritidskort ^^ att åka med..
Ja vi ska ju som sagt till göteborg för att shoppa, äta och dricka gott. Tror det kommer bli super...dock vet jag inte vad jag ska shoppa nu då jag redan köpt det jag ska ha? Någon som kan tipsa om en restaurang med soft miljö, vi ska bara sitta och sippa drinkar och äta gott innan de ska hem igen.
Jag ska ju sova över hos Mikael ^^ åhhh sakna...och sen träffa tobbe på söndagen för att hitta på bus :P ehehehe
I alla fall sen måste jag ringa min läkare för att boka tid...utslagen blir bara värre och värre,,,,,nån mer där ute med psoreasis?

Tycker att det är jätte kul att jag fått så många läsare, desto tråkigare att knappt någon kommenterat nåt...jag skulle bli så glad om jag fick lite mer...men men inget tvång ^^

Tar lite outfit bilder sen...nu ska jag förlänga naglarna....woho!

Peace!

image579

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se