Min första tatuering?

image624

Det blir den här....jag hade helt rätt, han rådde mig att göra en mindre första tatuering. Så att jag vet hur det känns. Och jag är faktist nöjd, ikväll ska jag gadda den stjärna jag velat ha så länge. Den kanske inte är unik, men den betyder mycket för mig. Nu ser den inte så jäkla snygg ut i det blå kladdiga bläcket. Men ikväll då den är färdig och svart...tror jag att jag svävar på moln. Som ni ser ska den sitta under naveln och typ nära venus berget. Det gör tydlgen minst ont där med..men eftersom jag har psoreasis så kommer jag att få det på tatueringen under läknings tiden..kul att ha en tatuerare som också har psoreasis!

Kommentarer
Postat av: Stina

blit nog snyggt och sexigt ;)

2007-08-27 @ 21:47:36
URL: http://stinalee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se