Gårdagens

Gårdagen var ganska så lyckad ändå

Kom hem från jobbet och var helt slut, men det varma vädret fick mig att känna en lust för att komma ut. Ringde Ida men hon jobbade så det gick inte att åka iväg och bada, Så på kvällen ringde Angelica och undra om vi skulle ta en promenad. Sagt och gjort. Vi hade det trevligt, man saknar sånna stunder när man sitter inlåst på jobbet. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, om örebroarna och små tjafs vi haft och kläder hit och dit. Vi har nog båda helt glömt bort att vi inte pratade med varandra för ett tag sen, idag är allt som det ska vara. Hon är den skönaste tjejen jag vet verkligen, vi har förbaskat kul ihop, även med de andra i gänget ;D Kommer aldrig glömma då Tobbe torkade bort mina tårar då jag sa att jag inte ville att någon idiot ska ta min plats när jag åker. Han sa lite tröstande ord och nu vet jag att det inte kommer ske. :D Ska förövrigt vakta hennes Busan i en månad ^^ Hoppas att det inte blir catfight här hemma..bokstavligt talat

Kom sedan hem och ringde Big Mac, svarade med...hej det är happy meal :D Han har åkt iväg till Aya napa idag den jäveln ^^ hälsade honom att han skulle sola, bada och festa lite för min del med.

Efter så här lång tid kan han inte hålla sig borta ändå....shit...har inte du ett nytt liv nu, med din nya tjej, och dina nya barn, och ditt nya hus, och din fula bil...eller ja...din brors bil...ge fan i mitt istället. För det angår ändå inte dig. It's called a brake up becaouse it's broken!
Det är så jävla jobbigt när man gjort slut och kommer på alla lögner efteråt...då tänker man bara på vad man hade gjort om man visste det då...fan!

image491

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se