Dagens dag

image600

Två coolingar

Var på stan nyss efter arbetsfömedlingen...träffade Erika och vi gick förbi en sväng till Svenska Hem...hittade dock inget jag ville ha...eller jo fast inte inom min buget. Victor skulle kolla upp om han hitta nån fin guldspegel till mig, så skulle han beställa in en.

På arbetsförmedlingen kom vi fram till att jag ska gå en kurs för att bli CNC operatör. Många företag som söker tjejer som är det nu tydligen.

  Körde på en nyfrilla idag...backslick som passade mig riktigt bra. Erika tyckte det i alla fall..och min moster..och en viss person som inte kunde slita ögonen ifrån mig som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se