Back and home again.

Nu var man hemma igen från gbg. Vi har haft det så otroligt kul, dock var det ingen som dokumenterade detta i bilder. Lite tråkigt. Vi åkte allt som fanns nästan, uppsvinget eller vad den heter gav en så otroligt kittlande känsla i magen. Man ska sitta med ansiktet ut över Liseberg, alltså kika ner från berget. Det gav bästa känslan. Sedan åkte vi så klart Balder, och Kanonen m.m. Åkte colorado fyra gånger och SJÄLVKLART var det JAG som blev blötast. Sen gick vi runt turen på hotell gasten med, jag fick gå sist i kön. Och jag undrar om inte spökena blev rädda för mig än tvärtom. Detta var några få kommentarer som kom ur min mun:

- Öhhh..jag tappar jeansen kan du dra upp dom är du snäll ( sa jag till ett spöke som dök upp bakom mig)
- Vad fan är du rädd för, det är inte i ditt öra han flåsar.
- RÖR MIG INTE!!!!

Jag drev med dom ganska så rejält, den som var mest rädd i början var den som var minst rädd i slutet. Kul att se stora macho grabbar fly i skräck.

Dock blev det ingen sagoslottet med palle, och jag vann inte nåt trots att jag satsade HELA 20 kr som angelica sa.

Idag är en ny dag. Och det är dags för Måndaxklubben, imorn åker palle:( :(

image540
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se