Ack o ve...

Jag börjar hata att åka tåg allt mer och mer...jag är fortfarande kvar i Göteborg då jag bestämde mig för att sova över på hotellet istället för att åka hem som Sandra och Carro, jag har kollat upp och dubbel kollat när tåget går egentligen hem..men hepp...inget tåg som går den tiden, utan nu måste jag vänta till kl 15.00...vad fan ska jag göra tills dess...jag har ont i armarna av alla shopping kassar jag bär...för fan vad mycket jag shoppat nu. Kommer lägga ut bilder på ALLT...sen :D

I natt skulle jag fått besök av Daniel på hotellet...men han kom aldrig..kl fyra var han hemma och  skickade ett mess där han undra om det fanns parkering vid hotellet....sen var det inte mer med det...han somnade väl eller nåt.

Det var verkligen mysigt att åka hit med tjejerna, vi har haft det super kul och ska lätt tillbaka hit mer. Först så shoppade vi en heldel. Sen bokade vi rum på Hotell Robinson, 600 kr för att bara förfesta och göra oss iordning :S sen hade vi bokat bord på Jensens Böfhouse eller vad det heter och åt en underbar trerätters. Efter det tog vi en taxi till Keybar...aldrig mer säger jag bara...uuuusch! Vilket kasst ställe...för att inte tala om alla "BRATS!" som var där....blä.

Sen vid halv 1 åkte tjejerna hem medans jag gottade mig i hotellsängen och hotellfrukosten imorse ...väntade på att få sällskap men hepp...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se